niedziela, 20 grudnia 2009

Czy już nas pozanałaś?

Zaprzyjaźnisz się z nami?


Cleo Sertori
W grupie jestem tą najrozsądniejszą,
godzę spory.Mam w sobie dużo empatii,
jestem sympatyczna.Jednak czasem jestem naiwna,jestem taką małą gapą...
Szaleję za Lewisem.Moje ulubione kolory to róż i fiolet.Mam młodszą siostrę Kim,która okropnie mnie denerwuje.Od niedawna mam pracę w Delifinarium.Spoczątku nienawidziłam wody,bałam się pływać.Gdy zostałam syrenką to się zmieniło.



To ja jako syrenka:


Posiadam moc,dzięki której potrafię zaczarować wodę tak,by przybierała dowolne kształty.














Emma Gilbert
To ja w naszej ekipie jestem tą "wygadaną".Bardzo kochałam pływać
lecz gdy stałam się syreną,moje marzenia o karierze pływackiej prysły.
Jestem odważna,zdecydowana stawiwm sobie jsne cele,potrafię wczuć się w położenie innych,jednak czasem jestem pedantką i łatwo się obrażam.Szaleję za Ash'em.Moje ulubione kolory to niebieski i biały.






A to ja jako syrenka:Potrafię sprawić że woda zamarza.









                                                                                                               

Rikki Chadwik
W tej ekipie jestem najbardziej żądna przygód.Jestem lojalna,inteligentna mam nosa do fajnych facetów i ciuchów.Czasem potrafie być jędzą nie lubię się dostosowywać do innych,za to przepadam za ploteczkami.Szaleję za Zane'em.Moje ulubione kolory to czerwony i czarny.W szkole mówią na mnie"ta nowa".


To ja w postaci syrenki:


Potrafię doprowadzić wodę do wrzenia lub sprawić by wyparowała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz